معرفی دوره
- تکنیکها و فنون پژوهش و مأخذ شناسی در مطالعات گردشگری
- تفکر و مدیریت استراتژیک
- مهارتهای رهبری سازمانی
- سیاستگذاری و آیندهپژوهی گردشگری
- فنون و مهارتهای مدیریت پیشرفته منابع انسانی در صنعت گردشگری
- شیوههای تأمین منابع مالی و سرمایهگذاری
- تکنیکهای پیشرفته تحقیقات بازار و مخاطب شناسی
تواناییهای مورد انتظار دانشپذیرفتگان دوره
- دارا بودن دانش کافی در زمینه فعالیت کاری
- دارا بودن حداقل دانش گردشگری
- دارا بودن حداقل مهارت مدیریت گردشگری
- دارا بودن مدارک مهارتی مرتبط
شرایط ورود به دوره (پیشنیازهای ورود)
1- دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاهها و مؤسسات آموزشی معتبر کشور و یا دارا بودن گواهینامه MBA از مؤسسات آموزش عالی آزاد
2- دارا بودن سابقه کار مدیریتی
ارزیابی در طی دوره |
– در پایان از دروس در تاریخ های مشخص شده، از دانشپذیران آزمون به عمل می آید که نمره نهایی شامل نمره کتبی و نمره پروژه می باشد.
– حداقل نمره قبولی در هر درس 16 می باشد.
– حداکثر میزان غیبت مجاز در هر دوره 3 جلسه برای هر سرفصل می باشد.
شرایط اخذ گواهینامه پایان دوره |
- کسب حداقل نمره 16 از میانگین دروس ارائه شده در دوره
- ارائه ی پروژه پژوهش محور پایانی (در ترم آخر) با کسب حداقل نمره 18 به همراه تأییدیه اساتید راهنما
- حضور مستمر در دوره (با احتساب میزان غیبت های مجاز)
- رعایت کامل آیین نامه ها و ضوابط دانشگاه و همچنین آیین نامه و ضوابط مربوط به برگزاری دوره که قبلاً به روئیت و تأیید دانشپذیر رسیده است.
- تسویه حساب کامل مالی
مدت زمان و محتوی دوره |
مدت زمان دوره مدیریت گردشگری DBA شش ماه بوده، که شامل سه پودمان بصورت حضوری به انضمام یک پودمان بصورت نیمه حضوری (جهت ارائه پروژه پایانی) در مجموع به مدت 400 ساعت آموزشی می باشد.
زمان تشکیل کلاس ها |
- کد معمولی (سالانه – روزهای اخر هفته)
- کد فشرده( بیشتر ویژه متقاضیان صنعت و بازرگانی و شاغلین می باشد)
- کد برون سازمانی( با توجه به زمان مورد نظر آن سازمان برگزار میگردد)
- سایر کدها (جهت کسب اطلاع از تاریخ و زمان برگزاری با واحد آموزش تماس بگیرید)
محتوی دوره |
- دروس در چهار دسته بندی می باشند. که 30 درصد دروس تئوری و 70 درصد بصورت عملی می باشد.
- دروس اصلی و پایه
- دروس تخصصی
- دروس اختیاری
- سمینار/ پروژه/ کارورزی/ پایان نامه
سرفصل دوره
کارآفرینی و خلاقیت
تجارت بین الملل
مدیریت استراتژیک توریسم
اصول و مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی
مدیریت کیفیت
اصول و مبانی حسابداری و مدیریت مالی
مدیریت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
اصول و فنون مذاکره
زبان تخصصی کسب و کار
و…
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.